Publicat el
dilluns, de febrer 20, 2012
La cadena NBC llança una divisió de llibres digitals
La cadena nord-americana NBC prepara el llançament d'una divisió editorial amb l'objectiu de capitalitzar el creixement de l'adopció de lectors de llibres electrònics i tauletes, el descens de cost de la producció de llibres electrònics i el seu fons de vídeos, que inclou més de dos milions d'hores de contingut. Aquesta unitat, que s'anomenarà NBC Publishing, formarà part de NBC News, una divisió del grup mediàtic NBCUniversal i tindrà seu al centre de la ciutat de Nova York. L'editorial produirà llibres electrònics enriquits utilitzant tant vídeos d'arxiu com nous vídeos, i també publicarà llibres electrònics sense enriquir, només amb text. NBC ha contractat alguns empleats amb experiència en edició, publicitat i televisió. NBC ja havia treballat en projectes editorials amb Perseus Books i la plataforma digital Vook. Per a més informació sobre Vook us remetem a aquest post.
Segons Michael Fabiano, director general de NBC Publishing, continuaran treballant amb altres editors i també desenvoluparan els seu propi contingut, i també treballaran amb autors i agents externs. Tenen previst promocionar els seus llibres a través de la pròpia cadena i també a través de Comcast, l'empresa de comunicacions per cable, propietària de NBCUniversal.
Font: Digital Book World (23/1/2012)
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada