![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEguV4xp3EpRsBXtWSwokO9ISbcgtvyj2SUjoxdle6RtHXGYcHrvf3AZbsp0RayLKg0vpBG2LA8RkJZZwnintH8wEEENPp2Tb6DmRUYTCF-eIPsSNxWCblZ5zXxA3YKd0Dx-eO-9BIMTUWk/s400/HMHSP_293_stk_a+copy.jpg)
L'editorial nord-americana líder en llibres educatius Houghton Mifflin Harcourt ha creat una divisió amb l'objectiu de planificar la seva estratègia digital i centralitzar les diverses iniciatives digitals que l'editorial porta a terme, tant en l'àrea de llibres educatius com pen l'àrea de llibres trade per a llibreries. El grup, que estarà dirigit per Cheryl Cramer Toto, té com a missió accelerar el desenvolupament de nous productes digitals i nous models de negoci, associacions amb altres empreses i creació de plataformes, a fi de capitalitzar el que consideren una gran oportunitat comercial.
Houghton Mifflin ha desenvolupat algunes iniciatives digitals pioneres, com ara la comercialització de diccionaris adaptats a l'iPhone, que ja vàrem comentar en aquest post de BEAT.
Font: Publishers Weekly (2/6/2009)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada