Publicat el

L'editorial Houghton comercialitza diccionaris per a l'iPhone



L'editorial nord-americana Houghton Mifflin Harcourt ha llançat quatre diccionaris en format electrònic adaptats al dispositiu mòbil iPhone 3G i iPhone Touch. Aquests títols ja es poden adquirir a la botiga d'Apple App Store, a la secció de productes de referència, amb uns preus que van des de 8,99$, que és el que costa descarregar el Wall Street Words, fins als 29,99 $ per The American Heritage Dictionary of the English Language (4a edició), el qual inclou fotos, mapes i també so perquè els usuaris puguin sentir la pronunciació dels mots. Amb aquest llançament Houghton esdevé la primera gran editorial que adapta materials de referència per a l'iPhone. L'editorial planeja desenvolupar altres productes de referència en els propers mesos, des de llibres de cuina fins a guies pràctiques.

La botiga App Store ofereix una sèrie d'aplicacions i productes per a l'iPhone 3G, des de jocs fins a llibres electrònics, alguns gratuïts i altres de pagament. En aquests moments el rànquing de titols de referència de més èxit l'encapçala Wikipanion (una aplicació de la Wikipedia), la Bíblia i un receptari de cocktails, tots ells productes gratuïts.

Per a més informació sobre altres tipus d'aplicacions relacionats amb el llibre electrònic disponibles a l'App Store us remetem a aquest post de Beat.

Font: Publishers Weekly (27/8/2008) i nota de premsa de Houghton Mifflin Co (25/08/2008).