Publicat el
dijous, de juny 04, 2009
L'editorial Houghton Mifflin Harcourt crea una divisió per planificar la seva estratègia digital
L'editorial nord-americana líder en llibres educatius Houghton Mifflin Harcourt ha creat una divisió amb l'objectiu de planificar la seva estratègia digital i centralitzar les diverses iniciatives digitals que l'editorial porta a terme, tant en l'àrea de llibres educatius com pen l'àrea de llibres trade per a llibreries. El grup, que estarà dirigit per Cheryl Cramer Toto, té com a missió accelerar el desenvolupament de nous productes digitals i nous models de negoci, associacions amb altres empreses i creació de plataformes, a fi de capitalitzar el que consideren una gran oportunitat comercial.
Houghton Mifflin ha desenvolupat algunes iniciatives digitals pioneres, com ara la comercialització de diccionaris adaptats a l'iPhone, que ja vàrem comentar en aquest post de BEAT.
Font: Publishers Weekly (2/6/2009)
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada