Publicat el

Amazon Publishing llança nous segells editorials






Amazon Publishing ha llançat un nou segell editorial, anomenat Little A, especialitzat en la publicació de novel·les, relats i memòries. Aquesta nova línia editorial,  dirigida per l'editor Ed Park, inclourà molts títols que ja havien estat publicats amb anterioritat a través d'Amazon Publishing. Els primers títols inclouen The Blue Book de A.L.Kennedy, The House of Rumour de JakeArnott, i Actors Anonymous de James Franco. La versió en paper dels títols publicats per Little A seran publicats i distribuïts a través de l'editorial New Harvest, del grup Houghton Mifflin Harcourt, en virtut de l'acord de distribució que Amazon té amb aquest grup editorial anunciat el gener de 2012 pel qual New Harvest publica i distribueix a Amèrica del Nord tots els títols de la divisió d'Amazon Publishing a Nova York, dirigida pel veterà editor Larry Kirshbaum.

D'altra banda també ha creat el segell digital Day One, que forma part de Little A, dedicat a la publicació  de narracions curtes d'escriptors novells i exclusivament en format digital. Els títols de Day One es poden comprar a través de la botiga Kindle Singles i  només estaran disponibles en els territoris d'Amèrica del Nord i el Regne Unit. Els primers títols de Day One són When a Camel Breaks Your Heart de Kodi Scheer, i Monster de Bridget Clerkin

Little A s'afegeix als sis segells que ha anat creant Amazon d'ençà l'any 2009, dels quals hem anat donant notícia Encore (llibres descatalogats i autoedició), AmazonCrossing (dedicat a la la publicació de traduccions),  47 North (ciència ficció, fantasy, terror), Montlake Romance (novel·la romàntica), Thomas & Mercer (misteri) i Amazon Children's Publishing (llibres infantils).


Font: Paid Content (15/3/2013)