Google acaba de llançar (22/02/2010) DoubleClick per als Editors (DoubleClick for Publishers, DFP), la nova generació de servidor d'anuncis per als editors en línia.
El nou servei combina la tecnologia i la infrastructura de Google amb l'experiència del servidor d'anuncis de DoubleClick, companyia que fou adquirida per Google el març del 2008. DFP presenta una nova interfície, major quantitat d'informes diferents, una nova, oberta, publica API, que permet als editors construir i integrar les seves pròpies aplicacions dins de DFP o integrar aplicacions creades per a DFP, i la integració amb la característica d'assignació dinàmica de DoubleClick Ad Exchange.
DFP es presenta en dues versions: DoubleClick per a editors, dirigit a grans editors en línia, i DFP petits negocis, versió senzilla i de franc per a negocis petits.
Font: Google (22/02/2010)
Publicat el
dimarts, de febrer 23, 2010
Google llança una nova plataforma de servidor d'anuncis
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada