Publicat el

Sony i News Corporation arriben a un acord per oferir notícies a través del Sony Reader Daily Edition

The Wall Street Journal a través del Sony Reader Daily Edition.
Fotografia de
Nick Bilton per al New York Times

Sony i Dow Jones & Company, del grup mediàtic News Corporation propietat de Rupert Murdoch, han arribat a un acord (17/12/2009) per oferir notícies dels diaris digitals The Wall Street Journal i MarketWatch a través del nou llibre electrònic Sony Reader Daily Edition. Els diaris estan disponibles a través de la nova llibreria de llibres digitals de Sony anomenada Reader Store, i es poden descarregar directament al llibre electrònic sense passar per l'ordinador mitjançant connexió sense fils 3G, amb el pagament d'una quota mensual de 14,99 $ i 10,99 $ respectivament. Per 5$ addicionals el subscriptors podran tenir accés al suplement Wall Street Journal PLUS, que inclou un resum de les notícies del món dels negocis actualitzades en el moment del tancament de les borses mundials. Les edicions del dia també es poden consultar individualment al preu de 0,99$.

Els trets distintius més importants del Sony Reader Daily Edition és la connectivitat 3G sense fils (com el Kindle) i una pantalla tàctil que funciona amb el dit i amb un llapis electrònic i permet l'anotació de les pàgines. Per a més informació sobre aquest dispositiu us remetem a aquest post de BEAT. Des de finals de desembre ja està disponible en el mercat dels Estats Units d'Amèrica al preu de 399,99 $, i es pot adquirir a través de la botiga Sony Style. Sony també ha arribat a un acord amb el New York Post per oferir els seus continguts als usuaris del Sony Reader Daily Edition amb el pagament d'una quota de 9,99 $ mensuals, i manté converses avançades amb altres diaris com ara The New York Times, Christian Science Monitor i el Denver Post.

En aquest context cal recordar que el grup Hearst Corp. està desenvolupant el seu propi llibre electrònic que permetrà la lectura de les versions digitals dels seus diaris i revistes, i els diaris USA Today, del grup Gannett Co. i el Financial Times, del grup Pearson PLC, estan en converses amb Plastic Logic Ltd. per oferir continguts a través del nou llibre electrònic QUE, del qual en parlarem en breu, ja que Plastic Logic prepara l'anunci del seu llançament per al proper 7 de gener.