Adobe i Yahoo han creat un programa anomenat Ads for Adobe PDF Powered by Yahoo, en fase experimental, que permetrà inserir publicitat en arxius PDF. L'objectiu del projecte és oferir una opció a les editorials perquè puguin treure rendiment dels continguts digitalitzats en arxius PDF. Les editorials que ja s'han afegit al projecte són Pearson Education, Reed Elsevier i Meredith. El funcionament del programa és el següent: les editorials envien els arxius PDF a Adobe, que els etiqueta com a participants en el programa i els retorna a l'editor perquè aquest indiqui on vol que es col·loqui la publicitat. Quan l'usuari obre l'arxiu PDF, Yahoo envia l'anunci que es situa al costat del contingut. L'editorial rep un percentatge de la facturació generada per la publicitat, i la gestió dels pagaments correspon a Yahoo. Yahoo ha facilitat un formulari destinat a les editorials que desitgin adherir-se a aquest programa.
Font: Publishers Weekly (30/11/2007)
Publicat el
dilluns, de desembre 03, 2007
Adobe i Yahoo ofereixen a les editorials un programa d'inserció de publicitat
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada