Arran de la compra (2006) de Youtube per part de Google, el cercador nord-americà ha decidit rendibilitzar-ne la inversió. Els anuncis apareixen en la meitat inferior dels vídeos i n'ocupen un 20% de la superfície amb una cortina superposada animada i semitransparent. L'anunci apareix als deu segons de començar el vídeo. Si l'usuari està interessat en l'anunci aquest s'expandeix en clicar-hi a sobre, mentre que el vídeo que s'està reproduint roman en pausa. Si no, l'anunci desapareix als 15 segons.
Font: Youtube (21/08/2007)
Publicat el
diumenge, d’agost 26, 2007
Google incorpora publicitat a Youtube

Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).

0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada