Publicat el
diumenge, de juliol 12, 2009
Vodafone anuncia el llançament del seu propi llibre electrònic en el mercat alemany
L'operadora de telefonia mòbil Vodafone ha anunciat el llançament per a la propera tardor del seu propi llibre electrònic en el mercat alemany. Encara no se sap quin és el fabricant, però sí que es tracta d'un dispositiu de tecnologia de tinta electrònica en blanc i negre, pantalla de mida DINA4, i amb connectivitat mòbil. El contingut digital serà transferit al dispositiu utilitzant la xarxa de Vodafone. Sembla ser que Vodafone no crearia el seu propi portal de venda de continguts, sinó que estudia la possibilitat de vendre el dispositiu electrònic amb combinació de subscripcions a revistes i diaris, i venda de llibres digitals a través d'un acord de col·laboració amb un portal de llibres alemany ja existent. (Encara no s'ha fet públic de quin portal es tracta, però tot fa pensar que podria tractar-se de Libreka, la plataforma de comercialització de llibres digitals creada pels editors alemanys el 2007, que vàrem anunciar en aquest post de BEAT).
Font: Wirtschaftswoche (4/8/2009)
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada