Publicat el

HarperCollins convoca un concurs d'innovació digital

L'editorial HarperCollins invita els desenvolupadors a crear nous productes digitals a través d'un concurs anomenat The BookSmash Challenge. La iniciativa, que té com a objectiu trobar maneres que vagin més enllà de la forma tradicional de llegir i entendre el llibre, està organitzada en associació amb la plataforma tecnològica ChallengePost.  En el moment del seu llançament una dotzena d'autors s'han adherit al projecte posant les seves creacions a disposició dels concursants perquè puguin realitzar els seus projectes. En paraules de Nick Perrett, director d'estratègia corporativa i digital del grup HarperCollins UK
Ara els llibres són programes informàtics. Aquest concurs connecta directament els nostres autors amb els emprenedors i desenvolupadors de pogrames per imaginar quelcom diferent. El nostre objectiu, per dir-ho d'una manera senzilla, és revolucionar el que s'entén per llibre i com les històries connecten amb els lectors. Esperem trobar la idea que canvii per sempre la manera d'explicar històries.

Les sol·licituts estan obertes fins el proper 5 de setembre a través de la web. Els projectes poden desenvolupar-se com a programes informàtics o com aplicacions per a mòbils, i han d'estar disponibles a través dels sistemes operatius iOS, Android, Blackberry, Windows Phone, PC, Mac i plataformes web/mòbils.  S'atorgaran tres premis en metàl·lic, que ascendeixen en total a 25.000 dòlars, i una quart premi de reconeixement destinat a grans corporacions. 

Font: The Bookseller (6/6/2013)