Darrerament cada vegada més editorials s'apunten a enriquir llibres. Al març, Grand Central Publishing, una divisió de Hachette Book Group USA, va presentar el seu primer llibre enriquit (Deliver Us From Evil, de David Baldacci). Penguin Group la setmana passada va llançar el que anomena versió millorada (The Pillars of the Earth, de Ken Follett) i que vàrem documentar en aquest article de BEAT. Cal recordar, a més, l'experiència pionera de Vook, que va veure la llum a l'octubre de l'any passat i que també vàrem reflectir en aquest article.
Aquesta setmana hem vist com s´ha incrementat notablement la llista d'editorials que creen llibres enriquits (també dits llibres amplificats o millorats).
Simon & Schuster ha presentat la seva primera versió enriquida de Nixonland, de Rick Perlstein. Aquesta obra es va publicar el 2008 i ha estat enriquida mitjançant la incrustació de videoclips de la CBS News. Es ven a 15.99 $. Hyperion, amb la col·laboració de la televisió ABC Family ha anunciat el llibre digital millorat The Secret Diary of Ashley Juergens, que es basa en la sèrie The Secret Life of The American Teenager. El llibre és en format ePub i està disponible per a l'iPad en l'Apple iBookstore per 12,99 $. Finalment Open Road Integrated Media ha afegit a l'iBookstore dos llibres de William Styron amb contingut enriquit (The Long March i Lie Down in Darkness), i que ven a 9,99$ cada un.
.
Publicat el
divendres, de juliol 30, 2010
Llibres enriquits en alça
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada