D'ençà d'aquest estiu el grup Time Inc juntament amb l'empresa The Wonderfactory està treballant en el Projecte Manhattan amb la finalitat de crear una revista digital interactiva per a la nova onada de tablets que, segurament, començaran a aparèixer l'any que ve. Avui us presentem una demostració realitzada amb Sports Illustrated on s'observen les característiques que pot tenir la nova revista. Us recomanem especialment que mireu el vídeo, ja que és tremendament il·lustatiu.
Sports Illustrated - Tablet Demo 1.5 from The Wonderfactory on Vimeo.
Amb base la tecnologia Adobe Air i fàcilment adaptable a tot tipus de plataformes mòbils, la revista ofereix fluïdesa, qualitat de visualització, interactivitat, hipermèdia, integració amb les xarxes socials, publicitat enriquida i molt més (per si voleu veure una altra demostració de revista digital, també en proves, us recomanem la de Wired).
També us adjuntem un vídeo que ha realitzat TechChrunc a partir de Sports Illustrated. En aquest cas la demo 'real' està realitzada sobre un ordinador amb pantalla tàctil.
Segons els responsables de la revista, la idea és crear alguna cosa tan maca i fluida que faci que els lectors actuals desitgin pagar per ella (i especulen amb una subscripció a l'any d'uns 50$).
Publicat el
divendres, de desembre 04, 2009
El concepte de revista digital, en tablet
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada