Publicat el

Creix la compra de llibres per internet a Alemanya



Segons un estudi de l'organització AGOF (Arbeitsgemeinschaft Online Forschung), que estudia les tendències del mercat alemany de consum per internet, un 39,6% dels usuaris d'internet han comprat llibres en línia durant l'any passat. Aquesta xifra representa un creixement del 2,4% respecte de l'any passat, i revela que els llibres han passat a ser el producte més comprat per internet, per davant de la compra d'entrades per a espectacles, que representen el 33,3%, i la compra de música, amb un 25,2%. L'estudi també diu que un 58,2% dels usuaris han fet cerques sobre el tema "llibres" (el 2008, va ser del 55,1%), mentre que en segon i tercer lloc se situen les cerques sobre "vacances i viatges" (56,2%) i "entrades" a espectacles (55,3%). Pel que fa als grups d'edat, els usuaris amb edats compreses entre 30 i 49 anys són els que realitzen més cerques sobre llibres, mentre que els d'edats entre 20 i 29 cerquen més informació sobre entrades per a concerts i música. La recerca s'ha portat a terme amb la participació de més de 100.000 usuaris d'internet, més grans de 14 anys.

Font: Börsenblatt (10/12/200)