Publicat el

Time Warner i Getty Images llancen el nou Life.com


Time Warner, companyia propietària de Life Time Inc, i Getty Images acaben de llançar (31/03/2009) el nou web Life.com, una proposta renovada en línia de la difunta revista fotogràfica Life.

Life.com permetrà als usuaris veure de franc 7 milions d'imatges, compartir-les al Facebook, Flickr i altres webs socials, enviar-les als seus amics, imprimir-ne còpies personals i aconseguir els drets de les imatges de Getty (el lloc compta amb milers de noves fotografies diàries de les notícies de Getty).

Els usuaris també podran encarregar llibres fotogràfics ('coffee-table books') i revistes personalitzades a partir dels àlbums d'imatges de la col·lecció Life. Aquestes revistes es vendran per uns 6$, mentre que els llibres oscil·laran entre 19,99$ i 89,99$.

Des de la darrera fallida de la revista, les imatges havien aparegut predominantment al cercador d'imatges de Google (Vegeu aquest post de BEAT.cat). Els directius confien que el nou negoci tindrà èxit i argumenten que en només un període de 60 dies varen vendre 2.000 còpies de fotografies a través de Google i altres llocs.

Life.com té previst implementar noves prestacions, com ara MyLife, que permetrà als usuaris crear una línia del temps amb fotografies de la seva vida barrejades amb fotografies històriques de Life.


Font: Time Warner (31/03/2009)