Publicat el

El Grup editorial suec Bonnier amplia el negoci amb el mercat del bingo


El grup editorial suec Bonnier amplia el seu negoci a Espanya i posa en marxa a finals de març BingOlé, un nou concepte de bingo en línia, l'objectiu del qual és fomentar la diversió i l'oci tant en la forma individual com en grup, aprofitant les noves possibilitats que ofereix la xarxa. BingOlé, que només s'especialitzarà en bingo, posa a l'abast dels usuaris eines per a afavorir el joc responsable.

El grup Bonnier és el primer grup multimèdia dels països escandinaus, format per més de 175 companyies que operen en més de 20 països. Bonnier AB és una empresa d'origen familiar fundada com a llibreria i editorial el 1804 i té actualment 10.000 treballadors distribuïts en les seves diferents àrees de negoci -premsa general, premsa financera, revistes, llibres, televisió, Internet i ràdio-. El grup té presència a l'Estat des del 1990, on és propietària de l'editorial Globus, empresa que actualment publica 19 revistes temàtiques. Des de fa temps, el Grup Bonnier malda per l'ampliació i la diversificació del seu negoci vers àrees relacionades amb l'entreteniment i l'oci en línia.