Publicat el
dijous, de setembre 11, 2008
Lulu proporciona màrqueting directe als autors mitjançant weRead
Lulu, la plataforma d'autopublicació de llibres, s'ha associat (agost del 2008) amb la xarxa social d'amants del llibre weRead. D'aquesta manera pretén oferir més comercialització i promoció directa dels llibres per als usuaris de Lulu.
Ara, a més de publicar els seus llibres en Lulu, weRead permet a l'autor connectar amb més de dos milions de lectors a través d'una gran varietat de xarxes socials. L'autor pot, fins i tot, crear la seva pròpia pàgina i interactuar amb els seus fans.
Una altra característica de weRead és que té el catàleg complet de tots els llibres impresos. El seu motor de cerca permet fer recomanacions de llibres personalitzades als seus membres, així com posar en contacte membres amb perfils d'interessos semblants.
weRead treballa amb moltes xarxes socials, coma ara Facebook, MySpace, Orkut, hi5, Bebo.
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada