Publicat el

La revista Esquire celebra el seu 75è aniversari inserint dos anuncis en paper electrònic



Vídeo que mostra la coberta del 75è aniversari de la revista Esquire, tal i com es va presentar el 8 de setembre de 2008.


Com a part de la campanya de celebració del 75è aniversari de la publicació del primer número el 1933, la revista Esquire ha inserit dos anuncis animats utilitzant la tecnologia de paper electrònic E Ink, en el número d'octubre. L'anunci de la coberta inclou el lema de la campanya d'Esquire "El segle XXI comença ara", i al revers de la coberta Ford publicita el nou model Flex Crossover. D'aquest número especial amb coberta digital se n'ha fet un tiratge de 100.000 exemplars de l'edició americana, sobre un total de 725.000 exemplars. El número especial d'octubre sense la coberta de paper electrònic es ven a 4,99 $ i amb la coberta electrònic al preu de 5,99 $, mentre que les edicions normals d'Esquire de la resta de l'any costen 3,99 $. La revista es pot adquirir a les llibreries Borders, Barnes & Noble i altres punts de venda i quioscos seleccionats. Els anuncis E Ink s'han inserit manualment a coberta i s'han transportat en un camió refrigerat perquè no es facin malbé. La bateria té una durabilitat de 90 dies.

Totes les cobertes d'Esquire estan exposades al Museu d'Art Modern de Manhattan, Nova York, i l'editor en cap David Grant espera que algun dia aquesta coberta especial també s'exposi al museu Smithsonian, ja que ho considera una fita històrica. Efectivament, Esquire és la primera revista impresa que inclou una coberta amb tecnologia E Ink.

E Ink Corporation és una empresa líder en la fabricació de pantalles de paper electrònic dels dispositius digitals Kindle, Sony Reader, iLiad, Cybook Gen3 i Readius, i entre els seus inversors es troba el grup mediàtic Hearst, de la qual Esquire en forma part.