
Dels resultats de l'enquesta es desprenen dades interessats que afecten l'àmbit editorial. Val la pena destacar que els llibres són els articles més comprats a través d'internet (41% de les compres en els darrers 3 mesos), seguit de la roba/sabates i accessoris(36%), vídeos/DVDs i jocs (24%), les reserves d'avió (24%) i els aparells electrònics (23%) i que el nombre de consumidors que compren llibres a través d'internet ha augmentat el 7% en els darrers dos anys. Un elevat nombre de compradors de llibres per internet es localitzen a països com ara la Xina, Brasil, Vietnam i Egipte, i especialment aquests dos darrers es perfilen com a mercats amb un gran potencial de creixement de compradors de llibres per internet.
L'enquesta de Nielsen té com a objectiu copsar les tendències dels hàbits i intencions de consum en línia arreu del món. Aquesta darrera enquesta es fa efectuar entre els mesos d'octubre i novembre de 2007, a 26.312 usuaris d'internet majors de 15 anys, residents a 48 països d'Europa, Àsia (àrea del Pacífic), Amèrica del Nord i el Pròxim Orient.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada