
L'Associació Europea de Publicitat Interactiva acaba de publicar un informe (14/11/2007) en què afirma que els joves compresos entre la franja de 16 a 24 anys d'edat passen més temps a Internet que veient la televisió, tant a l'Estat espanyol com a Europa.
Les conclusions clau de l'informe són
Les conclusions clau de l'informe són
- 169 milions de persones utilitzen Internet en 10 països europeus (17,6 milions a Espanya).
- S'eleva l'ús d'Internet per part de les persones més grans de 55 anys i de dones (a l'Estat, l'accés a Internet dels majors ha experimentat un creixement del 55% des del 2006).
- Els usuaris d'Internet europeus i espanyols empren una mitjana d'unes 12 hores per setmana a la xarxa i prop d'un terç (29%) naveguen més de 16 hores.
- Els usuaris europeus d'Internet accedeixen a la xarxa 5,5 dies per setmana (5,7 a l'Estat)
- Les xarxes socials són visitades pel 42% dels europeus (47% a l'Estat).
- 8 de cada 10 europeus (inclosos els espanyols) es connecten a la xarxa a través de banda ampla.
Les deu activitats més populars en la web a Europa
- Entrar a la web, 87% (89% a l'Estat)
- E-mail, 81% (92%)
- Comunicar-se via xarxes socials, 42% (47%)
- Missatgeria instantània, 37% (65%)
- Baixar-se música, 31% (58%)
- Escoltar la ràdio, 31% (36%)
- Veure TV, pel·lícules o vídeos, 30% (43%)
- Taxacions i anàlisis, 27% (20%)
- Compartir opinions en fòrums, 26% (37%)
- Baixar-se pel·lícules, TV o video clips, 20% (52%)
Les webs més visitades almenys una vegada al mes
- Notícies, 65% (80%)
- Informació local, 52% (71%)
- Viatges, 51% (73%)
- Banca, 50% (37%)
- Música, 46% (60%)
- Vacances, 46% (68%)
- Espais per a comparar preus, 44% (35%)
- Tecnologia, 41% (53%)
- Cine, 38% (57%)
- Subhasta, 36% (16%)
- Esports, 36% (46%)
Aquestes dades van en la mateixa direcció que els resultats de L'Online Publishers Association (OPA) Europe en el seu Informe de consum de mitjans "At Work" i que Beat.cat ja reflectí en un article.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada