Publicat el
divendres, d’agost 10, 2007
El diari satíric americà The Onion s'associa a MySpace
The Onion, diari satíric americà basat en el periodisme d'investigació, ha arribat a un acord amb MySpace per proporcionar en exclusiva contingut àudio i vídeo, en un intent de captar un públic més jove. En aquests moments el diari arriba a una audiència mensual de 4 milions de lectors de l'edició per internet (edició diària) i 3 milions de l'edició impresa (edició setmanal). The Onion va ser fundat el 1988 a Madison, Wisconsin i a principis del 2001 es va traslladar a Nova York. L'abril de 2007 va posar en marxa "The Onion News Network", el seu canal de televisió per cable, que emet vídeos de notícies les 24h del dia, fent paròdia de les grans cadenes de tv.
font: The Editors Weblog (09/08/2007)
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada