Barnes &Noble ha publicat una nota de premsa (30/12/2010) en la qual informa que, amb "milions" d'unitats venudes en poc més d'un mes, el llibre electrònic NOOKColor s'ha convertit en el producte més venut en els gairebé 40 anys de història de la companyia. A més a més NOOKColor ha estat el regal estrella de la campanya de Nadal d'enguany, superant totes les expectatives. Per saber-ne més sobre les característiques tècniques d'aquest dispositiu de lectura us remetem a aquest post.
Per la seva part, Amazon ha anunciat que el Kindle3 s'ha convertit en el producte més venut de tota la història d'Amazon, superant fins i tot les vendes dels llibres de Harry Potter!
Kindle-3, la tercera generació Kindle |
Barnes &Noble també informa que durant la companya de Nadal ha venut més llibres digitals que llibres de paper a través de la seva llibreria en línia. Recordareu que durant la campanya de Nadal de l'any passat, Amazon també feia públic que havia venut més llibres digitals que llibres de paper.
Que el producte més venut d'una llibreria sigui un dispositiu electrònic dóna què pensar, sobretot en el cas de Barnes&Noble. No sorprèn tant en el cas d'Amazon, ja que en realitat a més a més de llibres impresos i llibres digitals Kindle, es dedica a vendre tota mena d'aparells electrònics, ordinadors, material d'oficina, menjar, aparells esportius, cosmètica, joguines, roba, sabates, ferreteria i bricolatge, entre d'altres productes.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada