Des del dilluns 15 de febrer el diari francès Le Figaro ofereix tres opcions diferents de subscripció a Internet, adaptades a classes diferents d'usuaris i basades en una oferta mixta gratuïta d'informació general i continguts extres restringits i especialitzats.
La primera opció, anomenada Connect, permet als usuaris registrats personalitzar el portal de Le Figaró, comentar notícies, etc. Connect és de franc.
L'opció Select permet, a més de les anteriors, consultar reportatges especials, fer preguntes a la redacció, llegir el diari digital a partir de les tres del matí, consultar trenta articles de l'hemeroteca al mes, llegir una selecció d'articles de The New York Times traduïts al francès i publicar articles propis. Select costa 8 euros al mes.
L'opció Business, a més de les anteriors prestacions, permet consultar al mes 90 articles de l'arxiu històric, rebre dos butlletins informatius sobre economia per dia, notícies sobre empreses i negocis, una xarxa social especialitzada en aquesta temàtica i un servei de reserves d'hotels i restaurants. Business costa 15 euros al mes.
A França, ja tenen models mixt (de franc i de pagament), els diaris Le Monde, Libération, Le Parisien i Les Échos.
Font: Le Figaro
Publicat el
dilluns, de febrer 15, 2010
Le Figaro estrena el seu model de pagament a Internet
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada