Publicat el

Neix Adagreed, una nova plataforma de publicitat digital


La companyia valenciana Adagreed acaba de presentar (24/02/2009) una nova plataforma universal de distribució de publicitat en format digital que subministrarà anuncis rellevants a usuaris que acceptin rebre'ls; aquests usuaris, pel sol fet de visionar els anuncis, aconseguiran punts (anomenats looks) que es podran convertir en productes o serveis: una pel·lícula o un partit en una web TV, viatges, entrades de cinema, descàrregues de música, etc.

Adagreed s'adapta a qualsevol suport digital (Internet, mòbil i televisió IP) i es llançarà al públic el 16 d'abril. Els usuaris que vulguin participar en aquesta xarxa s'hauran de registrar i proporcionar unes dades sobre els seus gustos i interessos (mai el seu nom ni la seva direcció), les quals seran enviades als anunciants amb l'objectiu que l'usuari posteriorment vagi visionant els anuncis que lliguin amb els seu perfil. L'usuari, que rep més punts quantes més dades prorciona, valorarà els anuncis que vagi veient. L'única manera de passar d'un anunci a un altre és valorant-lo, per la qual cosa l'usuari anirà rebent punts a mesura que vagi valorant els anuncis.

1 comentaris:

Andres ha dit...

Desde este enlace que os pongo abajo os podeis apuntar a Adagreed y conseguireis 1000 adlooks de regalo
1000 ADLOOKS DE REGALO