Publicat el
dijous, de gener 22, 2009
DailyLit comença a incloure publicitat en els lliuraments de llibres electrònics
L'empresa DailyLit, que ofereix llibres serialitzats mitjançant el lliurament de fragments curts via correu electrònic i RSS, ha començat a posar publicitat en els enviaments, de manera que en tots els lliuraments es visualitza el logotip del patrocinador i un enllaç a la seva pàgina web. El primer anunciant ha estat l'empresa de targetons i felicitacions Gallery Collections, que ha patrocinat el títol A Christmas Carol de Charles Dickens durant la recent campanya nadalenca. En aquests moments DailyLit té prop de 150.000 subscriptors, els quals trien la freqüència, l'hora i la dimensió del fragment, que es pot llegir en menys de 5 minuts. DailyLit ofereix un catàleg amb més de 1.000 títols de domini públic i amb copyright, procedents de 35 editorials, incloent-hi Oxford University Press i Berlitz, com ja vàrem anunciar en aquest post i aquest altre.
Font: Advertising Age (29/12/2008)
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada