Publicat el
dilluns, de desembre 15, 2008
Random House UK llança Gift Picker, una eina de vendes personalitzada
El grup editorial Random House UK ha llançat Gift Picker, una eina de màrqueting digital destinada a orientar els compradors que estan cercant un llibre per a infants. La cerca de llibres es fa indicant el sexe, l'edat (preescolar, més de 5 anys, més de 7 i més de 12 anys), el nom i els temes de preferència (llibres d'activitats, clàssics, ficció, humor, novel·la romàntica, televisió i pel·lícules, aventures, crim i misteri, ficció històrica, ciència, animals, literatura fantàstica, història, àlbums il·lustrats, esports i aficions), i el resultat acostuma a donar un màxim de 7 títols proposats. Aquest llançament coincideix amb la campanya de Nadal, tot i que el disseny anirà canviant al llarg de l'any i s'anirà adaptant a les campanyes de venda de cada moment.
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada