skip to main
|
skip to sidebar
Pages
Observatori edició digital
Publica
Tutorials
Enllaços
Arxiu
Ginys
Qui som
Beat
Autors
Iolanda Bethencourt
Josep M. Vinyes
Biblioteconomia
Biblioteconomia
Arxivística
Educació
Internet
Internet
Telefonia
Dispositius
Consola
Llibre electrònic
Mòbil
Ordinador
Pantalla
Tablet
Ind. culturals
Audiovisual
Cinematografia
Editorial
Fotografia
Música
Premsa
Revista
Televisió
Gèneres
Còmic
Diccionari
Divulgació
Enciclopèdia
Escolar
Infantil i juvenil
Literatura
STM
Universitari
Cadena
Agents
Autoedició
Copyright
Creació
Distribució
Drets d'autor
Edició
Impressió sota comanda
Lectura
Màrqueting
Xarxa Social
Territoris
Catalans
Espanya
Europa
EUA
Món
Publicat el
dimarts, de setembre 16, 2008
La revista Esquire celebra el seu 75è aniversari inserint dos anuncis en paper electrònic
BEAT Vídeo
,
Esquire
,
publicitat
,
revista
,
tinta electrònica
Vídeo que mostra la coberta del 75è aniversari de la revista Esquire, tal i com es va presentar el 8 de setembre de 2008.
Com a part de la campanya de celebració del 75è aniversari de la publicació del primer número el 1933, la revista
Esquire
ha inserit dos anuncis animats utilitzant la tecnologia de paper electrònic E Ink, en el número d'octubre. L'anunci de la coberta inclou el lema de la campanya d'
Esquire
"El segle XXI comença ara", i al revers de la coberta Ford publicita el nou model Flex Crossover. D'aquest número especial amb coberta digital se n'ha fet un tiratge de 100.000 exemplars de l'edició americana, sobre un total de 725.000 exemplars. El número especial d'octubre sense la coberta de paper electrònic es ven a 4,99 $ i amb la coberta electrònic al preu de 5,99 $, mentre que les edicions normals d'
Esquire
de la resta de l'any costen 3,99 $. La revista es pot adquirir a les llibreries Borders, Barnes & Noble i altres punts de venda i quioscos seleccionats. Els anuncis E Ink s'han inserit manualment a coberta i s'han transportat en un camió refrigerat perquè no es facin malbé. La bateria té una durabilitat de 90 dies.
Totes les cobertes d'
Esquire
estan exposades al Museu d'Art Modern de Manhattan, Nova York, i l'editor en cap David Grant espera que algun dia aquesta coberta especial també s'exposi al museu Smithsonian, ja que ho considera una fita històrica. Efectivament,
Esquire
és la primera revista impresa que inclou una coberta amb tecnologia E Ink.
E Ink Corporation és una empresa líder en la fabricació de pantalles de paper electrònic dels dispositius digitals Kindle, Sony Reader, iLiad, Cybook Gen3 i Readius, i entre els seus inversors es troba el grup mediàtic Hearst, de la qual
Esquire
en forma part.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
L’Observatori és un canal de
www.beat.cat
Subscripció
RSS Feeds
Subscriu-te ara
Twitter
Segueix-nos
Cercador al blog
Manual de llengua per visibilitzar la presència femenina
Podeu consultar el Manual fent un clic a la coberta
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada