Publicat el
dimarts, de maig 06, 2008
Harper Collins crea la seva productora de vídeos per internet
L'editorial HarperCollins ha anunciat els seus plans per endegar la seva pròpia productora de vídeos per internet, amb l'objectiu de promocionar les novetats editorials dels diferents segells. La nova empresa, que estarà dirigida per Marisa Benedetto, abans productora multimèdia del diari Wall Street Journal, funcionarà sota els auspicis de la divisió HarperMedia. Es preveu la producció d'uns 500 vídeos a l'any, que es centraran en els autors parlant de la seva obra o bé entrevistes als autors, mentre que els vídeos amb actors, com aquest que es pot veure en la pàgina promocional del bestseller The Daring Book for Girls, es continuaran encarregant a fora.
Font: Publishers Weekly (5/5/2008)
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada