Publicat el
divendres, de novembre 23, 2007
Editorials americanes promocionen els seus llibres a través de Bookvideos.tv
El passat mes de juny Simon & Schuster va començar a promocionar els seus llibres través del lloc web Bookvideos.tv, creat per l'empresa productora i distribuïdora de vídeos digitals per internet TurnHere. Passats cinc mesos des del seu llançament, importants editorials americanes, com ara Bantam Dell, Chronicle, Disney/Hyperion, Doubleday Broadway, Hachette Book Group, Loyola Press, MacMillan, Thomas Nelson i WW Norton, s'han afegit al projecte. A dia d'avui, Bookvideos.tv inclou en la seva oferta de vídeos 65 títols publicats per Simon&Schuster (classificats per temàtica i per autor), i encoratja totes les editorials a formar part de "la revolució de màrqueting del llibre".
Aquest "expositor" virtual giratori mostra una selecció de 16 novetats de Simon&Schuster. Si es fa un clic a "Get widget" apareix la coberta d'un dels títols acompanyada d'un vídeoclip en el qual l'autor o l'autora parlen sobre la seva obra. També es pot llegir la sinopsi de llibre i la biografia de l'autor, s'hi poden escriure comentaris, es pot enviar el vídeo per correu electrònic, i es pot comprar el llibre a través d'enllaços directes a les llibreries virtuals de Simon&Schuster, Barnes&Noble i Amazon.com.
Els vídeos s'estan convertint en una eina molt potent i rendible per promocionar les vendes per internet d'una gran varietat de productes, inclosos els llibres.
Font: Publishers Weekly (20/11/2007)
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada