Publicat el
dijous, d’agost 16, 2007
Harper Collins ofereix contingut digital als usuaris d'iPhone
HarperCollins, editorial del grup Rupert Murdoch News Corporation, ha presentat un servei anomenat Browse Inside on your IPhone , que permet visualitzar fins a 10 pàgines dels dos primers capítols de les novetats de l'editorial adaptats en un format digital compatible amb el telèfon mòbil iPhone d'Apple. De fet es tracta d'un programa pilot que és una ampliació del servei Browse Inside que Harper Collins va posar en funcionament fa un any, i que permet als clients potencials llegir algunes pàgines d'un llibre abans de comprar-lo. A través d'aquesta aplicació el client pot comprar directament des del mòbil el llibre triat en els punts de venda de la seva elecció. Recordem que Amazon va començar a oferir un servei similar, Search Inside, a finals d'octubre de 2003.
Entre els 14 títols compatibles amb l'iPhone disponibles entre l'agost i setembre, s'inclouen Obama de David Mendell i Now and Forever de Ray Bradbury.
Aquest lloc web ha estat produït per LibreDigital, una divisió de NewsStand, l'empresa que està digitalitzant tot el fons. El 2006 Harper Collins va apostar decididament per digitalitzar el seu fons i en aquests moments ja disposa de 10.000 títols en format digital.
Segons Brian Murray, president de HarperCollins Publishers Worldwide aquest servei representa un nou esforç de l'empresa per ampliar l'oferta editorial de formats digitals. També ha dit que cada vegada serà més important per als editors arribar als consumidors de dispositius mòbils i d'internet.
Ara per ara el servei només permet la lectura de fragments, no de llibres sencers, però podria ser un pas vers una nova concepció de consum de llibres per part de Harper Collins.
Font: Reuters (15/08/2007)
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada