Publicat el

In memoriam de Joan Vinyes i d’Andreu Bethencourt


De blogs n’hi ha de molts tipus: periodístic, empresarial, corporatiu, tecnològic, educatiu, polític, personal, etc. Beat.cat, com ja sabeu, no és un blog personal. Avui fem una excepció.

Aquest post el dediquem als nostres estimats pares, malauradament traspassats recentment. Joan Vinyes ens deixà l’any passat i Andreu Bethencourt el 10 de juny proppassat. Tant en Joan com l’Andreu, entre moltes altres coses, ens varen ensenyar a estimar el país, la llengua i la cultura, i ens introduïren en el món editorial, car tots dos varen estar vinculats en aquest sector durant molts i molts anys. La seva feina, a la rereguarda, va ser més important que reconeguda. Ambdós varen tenir unes vides apassionants i apassionades i, tant de bo, algun dia poguem retre’ls l’homenatge que es mereixen.

La Iolanda i jo mai no agrairem prou als nostres respectius pares el que varen fer per nosaltres. Descansin en pau.

3 comentaris:

Xavier Carrasco ha dit...

Una abraçada als dos!

Anònim ha dit...

Ara entenc que la bona feina que feu al blog té unes arrels familiars ben fermes. Endavant!

Unknown ha dit...

Benvolguts Iolanda i Josep Maria,

El vostre post m'ha emocionat, però d'altra banda, també m'ha alegrat! En els temps que corren no "es porta" gaire això de retre homenatge als pares! I em sembla que ens han d'omplir d'orgull!

Tot país està format d'herois importants bé que no reconeguts, i el nostre els ha necessitat, potser més que d'altres!!

La meva respectuosa admiració per a ells, sense els quals, no seríem on som!!

Una abraçada!

Anna