Publicat el
divendres, de febrer 05, 2010
L'editorial Harvard Business Review Press ven capítols independents del seus títols a través de Kindle
L'editorial Harvard Business Review Press ha llançat (25/1/2010) una nova col·lecció anomenada "Harvard Business Review Short Cuts", que consisteix en capítols seleccionats de llibres que es venen de manera independent. La col·lecció ja està disponible arreu del món a través de la botiga Kindle d'Amazon, que l'oferirà en exclusiva durant tres mesos. Els capítols individuals i resums de publicacions, que es venen a 5,93 $ cadascun, estan etiquetats en funció del temps estimat que es pot trigar en llegir-los: 30 minuts o 10 minuts. Han estat triats expressament per donar al lector informació ràpida i fiable sobre el món dels negocis, mentre es pren el cafè del matí, s'espera per una entrevista o viatja per feina.
En l'actualitat l'editorial ofereix un total de 117 capítols provinents de 10 títols diferents. És el primer cop que Amazon ofereix capítols de llibres de manera individual.
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada