Publicat el

MediaNews Group testeja un servei de diaris personalitzats impresos


MediaNews Group, la quarta cadena més gran de diaris dels Estats Units, acaba d'anunciar que aquest estiu testejarà un servei de diari personalitzat amb Los Angeles Daily News, un dels 54 diaris que són propietat de la companyia.

El servei, que permetrà als lectors triar les notícies que els interessin, difereix de serveis com ara els RSS de notícies de Google o de Yahoo o d'altres mitjans. L'experiment és anomenat “individuated news” o “I-news” i pretén oferir al lector una veritable capacitat de decidir què vol llegir i en quina plataforma. El contingut es podrà seleccionar de diaris de MediaNews, però també de moltes altres fonts.

MediaNews ha desenvolupat una impressora propietària per als usuaris lectors que es troben en les seves llars. Aquests, que estaran subscrits al servei, rebran i imprimiran el 'seu' diari personalitzat, amb anuncis també personalitzats. La impressora formatarà les històries i les imprimirà o les enviarà a un ordinador o a un telèfon mòbil per a ser llegides al llarg del dia.

Amb paraules de Mark Winkler, vicepresident executiu de vendes i de màrqueting de MediaNews Group: "l'usuari esdevé el seu propi editor i impressor, sense haver de sortir de casa. Volem donar al consumidor exactament allò que vol".

A l'últim, us remetem a la web d'Individuated News per si us interessa conèixer més a fons aquest projecte, el qual a l'estiu del 2009 celebrarà la seva tercera conferència.

Font: The New York Times (8/3/2009) i Denver Post (6/3/2009)