
L'empresa líder en continguts per a telèfons mòbils
Mobifusion i l'editorial americana
Houghton Mifflin, s'han associat per llançar una nova línia de llibres electrònics per a mòbils. Els primers títols d'aquesta nova línia són el llibre de cuina de Jacques Pepin
Fast Food My Way, al que seguiran els diccionaris
American Heritage Student Science Dictionary i
The New Dictionary of Cultural Literacy. Es preveu que abans de finalitzar l'any aquests títols estaran disponibles, per subscripció o per descàrrega individual, a través d'operadors de telefonia mòbil sense cables als Estats Units (
Embarq,
Qwest), Canadà (
Bell Mobility) i el Regne Unit (
Orange UK). Houghton Mifflin, una de les principals editorials de llibres escolars i acadèmics dels Estats Units, va ser fundada el 1832 i a finals de 2006 va ser adquirida pel grup
Riverdeep PLC, que es dedica a la creació de continguts i serveis educacionals sobre plataformes electròniques.
Houghton Mifflin s'afegeix així a les 4 editorials americanes que ja treballen amb Mobifusion per proporcionar continguts digitals destinats a telèfons mòbils:
Avalon Publishing Group (que prepara una col·lecció de guies turístiques per a mòbils),
New World Library,
Simon and Schuster i
Gallup Press.
Font:
Publishers Weekly (2/11/2007)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada