Publicat el

Telefónica llança Interactive Advertising, la seva oferta de publicitat digital integrada

Telefónica ha anunciat (1/3/2011) el llançament d'Interactive Advertising, la seva oferta de publicitat digital integrada en web, aplicacions i serveis mòbils i TV interactiva, amb l'objectiu d'oferir als anunciants solucions de 'comunicació integrada'.

Interactive Advertising ofereix la possibilitat que el missatge publicitari impacti en el seu públic objectiu de manera més efectiva a través d'una oferta de "comunicació integrada" permetent impactes de major qualitat. A més, les capacitats de segmentació possibiliten que l'usuari rebi una publicitat més rellevant i afí als seus interessos.

Interactive Advertising arrenca amb la integració de les solucions publicitàries digiltals de telefónica creant Adnet, la xarxa publicitària en línia display que integra solucions publicitàries digitals. Adnet compta amb una audiència Premium de 9 milions d'usuaris únics. A més d'aquesta xarxa publicitària en línia display, Interactive Advertising, integra solucions de publicitat interactiva en aplicacions i serveis mòbils comptant amb més de 3,5 milions d'usuaris únics en les diferents plataformes tant en tablets i smartphones. Així com a la televisió interactiva amb MoviStar Imagenio present en 788.000 llars.

Font: comunicat de premsa de Telefónica (1/3/2011)