Publicat el

El govern del Regne Unit llança una campanya d'inclusió digital



El govern del Regne Unit ha engegat una campanya anomenada Race Online 2012, que té com a objectiu que els 10 milions d'adults del país que encara no utilitzen Internet puguin tenir accés a internet a finals de 2012 i no quedin exclosos del progrés tecnològic. Segons Martha Lane Fox, que lidera aquesta campanya en qualitat de cap de la nova Unitat de Serveis Digitals Públics del govern, la Race Online 2012 crearà un profund canvi social i econòmic en el conjunt del país.

Entre les 100 empreses i associacions que participen en aquesta iniciativa es troba Google, que crearà una web, un canal a YouTube, i un fulletó imprès. Segons explica el seu portaveu, si del que es tracta és que la gent que no ha arribat a Internet utilitzi aquest mitjà, cal ser realista i utilitzar també mitjans off line. El fulletó titulat "Simple Guide to the Internet" informarà de les pautes bàsiques del funcionament d'internet i es distribuirà a través de biblioteques, organitzacions benèfiques i organismes públics.

Font: The Guardian (28/3/2010)