L'editorial Gallimard i els productors multimèdia Latitude Sedona s'han unit per crear la col·lecció Smartcity, una nova gamma de guies turístiques de ciutats, dissenyades per a ser consultades exclusivament a través de smartphones (iPhone, Blackberry i Android). Tal i com expliquen en el bloc que han creat per promocionar aquest producte, la nova aplicació de telefon mòbil proporciona contingut sobre llocs turístics, que són visitats, seleccionats i comentats per l'equip de les Guies Gallimard. L'aplicació inclou un geolocalitzador, que permet a l'usuari saber on és en tot moment i localitzar les adreces sobre un mapa desenvolupat per Smartcity, i també ofereix recomanacions, i una actualització d'informació pràctica permanent (llocs webs, adreces, telèfons, etc). La col·lecció s'estrena amb una guia de París, que inclou 600 llocs (monuments d'interès, restaurants, bars i cafès, botigues, espectacles, cinema, museus i galeries d'art, hotels), i es ven al preu de 3,99 €.
Publicat el
dijous, de setembre 03, 2009
Les Guies turístiques de Gallimard, ara disponibles en iPhone, Blackberry i Android
L'editorial Gallimard i els productors multimèdia Latitude Sedona s'han unit per crear la col·lecció Smartcity, una nova gamma de guies turístiques de ciutats, dissenyades per a ser consultades exclusivament a través de smartphones (iPhone, Blackberry i Android). Tal i com expliquen en el bloc que han creat per promocionar aquest producte, la nova aplicació de telefon mòbil proporciona contingut sobre llocs turístics, que són visitats, seleccionats i comentats per l'equip de les Guies Gallimard. L'aplicació inclou un geolocalitzador, que permet a l'usuari saber on és en tot moment i localitzar les adreces sobre un mapa desenvolupat per Smartcity, i també ofereix recomanacions, i una actualització d'informació pràctica permanent (llocs webs, adreces, telèfons, etc). La col·lecció s'estrena amb una guia de París, que inclou 600 llocs (monuments d'interès, restaurants, bars i cafès, botigues, espectacles, cinema, museus i galeries d'art, hotels), i es ven al preu de 3,99 €.
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada