A partir d'una selecció de més de 40 revistes i diaris anglosaxons, Fast Flip permet una navegació totalment visual per les imatges parcials i en miniatura de les notícies d'aquestes publicacions. Les imatges es presenten en carrussels que permeten que l'usuari pugui fullejar amb rapidesa si hi ha alguna informació que li interessa. Amb un o dos clics (segons el nivell de zoom) l'usuari que ho desitgi pot accedir a la font original.
El contingut està organitzat en quatre carrussels diferents: Popular (recent, més vist, recomanat...), Seccions (política, negocis...), Temes (Beatles, càncer...) i Fonts (New York Times, Elle, Washington Post, BBC News...).
Els mitjans compartiran amb Google els ingressos que s'obtinguin dels anuncis, els quals seran rellevants contextualment. Segons Google, això dóna als editors l'oportunitat d'introduir nous lectors al seu contingut.
Alhora, l'empresa planeja presentar per a l'any que ve un sistema de micropagaments. El servei està pensat perquè els mitjans cobrin per l'accés a les seves versions en línia. El nou servei serà una evolució de Google Checkout, sistema de pagament que la companyia llançà el 2006.
Font: The Official Google Blog (14/09/2009)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada