Publicat el
divendres, de març 27, 2009
L'editorial Harper Collins llança un lloc web de catàlegs digitals
El grup editorial nord-americà HarperCollins ha llançat un nou catàleg digital, lloc web que aplega tots els catàlegs del seu fons editorial. A partir de la propera tardor del 2009 els catàlegs deixaran de publicar-se en paper, tot i que estaran disponibles en PDF per a qui vulgui imprimir-los.
El nou catàleg digital és una eina de vendes en línia i màrqueting digital que incorpora moltes prestacions, com ara vídeoclips, documents àudio, fotografies i accés a la lectura de capítols. Alguns dels aspectes més atractius d'aquesta eina són, entre d'altres, l'accés a la informació de manera clara, detallada i permanentment actualitzada de cadascuna de les publicacions -fins i tot d'aquelles que es publicaran d'aquí a uns mesos-, un sistema de cerca molt potent amb múltiples opcions, o la possibilitat d'accedir als arxius on es van guardant cronològicament els documents que recullen els canvis -en format excel-.
Amb el llançament d'aquest nou catàleg digital, HarperCollins avança un pas més en el procés d'adaptació del negoci a l'entorn internet.
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada