Publicat el

L'editorial Thomas Nelson cerca la col·laboració dels blocaires per promocionar els seus llibres


La idea de reclutar blocaires començà fa uns mesos, quan l'editorial va oferir un exemplar gratuït del llibre The Faith of Barack Obama de Stephen Mansfield, i de les 200 persones que el demanaren un 70% en publicaren una ressenya.

El director de l'editorial cristiana britànica Thomas Nelson Books, Michael Hyatt anuncia en el seu bloc (29/10/2008) que enviarà exemplars gratuïts als blocaires que ho sol·licitin per escriure'n una ressenya, que segons Hyatt pot ser "positiva, negativa o a camí entre les dues". El requisit per aconseguir un llibre és penjar un post de 200 paraules en un bloc personal i en alguna pàgina comercial del tipus Amazon, i registrar-se previament en el programa de ressenyes de l'editorial, notificant les dades personals (nom, adreça, número de telèfon i interessos temàtics). Tot i que el primer dia ja s'hi van apuntar 605 persones, l'objectiu de editorial va molt més enllà ja que es proposa aconseguir 10.000 blocaires actius.

Seguiran d'altres editors aquesta estratègia promocional per cercar la col·laboració dels blocaires?

Font: The Guardian (7/11/2008)