L'empresa Fourth Story Media, en associació amb l'editorial HarperCollins, està preparant el llançament de The Amanda Project, una obra interactiva de misteri, pensada per a nenes de 12 a 14 anys, que inclourà diferents productes, com ara un lloc web amb jocs interactius, una xarxa social i d'art, blocs, descàrregues digitals i d'àudio, webs, merchandising i llibres. En principi preveuen obrir el portal en versió beta tancada el febrer de 2009 i HarperCollins publicarà els 8 llibres de la sèrie, amb la sortida del títol, Invisible I, a l'octubre de 2009.
Fourth Story Media fou creada el proppassat mes de juny per Lisa Holton - que fins aleshores havia estat presidenta de la secció de publicacions i distribució de llibres infantils de l'editorial Scholastic - amb l'objectiu d'integrar llibres i internet amb la producció d'històries i continguts adaptats a múltiples formats (llibres, web, música, merchandising i blocs).
Aquest és el vídeo promocional del projecte Amanda, produït per Fouth Story en col·laboració amb MK Advertising.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada