Publicat el
dimarts, de novembre 11, 2008
DailyLit crea el servei Book Samplers per promocionar les novetats editorials
L'empresa DailyLit ha llançat el servei Book Samplers, mitjançant el qual els subscriptors reben fragments dels nous llibres disponibles en el catàleg, de manera gratuïta i personalitzada, a través del correu electrònic o sindicació RSS. Els subscriptors poden triar els temes d'interès, que en aquests moments s'agrupen en novel·la romàntica, ciència ficció, clàssics, llibres per a regal i llibres al voltant de la maternitat i paternitat. Els preu de la subscripció per rebre el llibre serialitzat oscil·la entre la gratuïtat i els 9,95 $.
DailyLit és una empresa creada el setembre de 2006, que ofereix títols en format digital de forma serialitzada, de manera que cada dia els subscriptors reben un fragment del llibre en els seus ordinadors o dispositius mòbils (incloent-hi la Blackberry i l'iPhone) via correu electrònic o sindicació RSS. La subscripció pot ser gratuïta o sobre la base d'un sistema Pay-Per-Read (pagar per llegir) i l'usuari rep el fragment a l'hora i amb la freqüència desitjada.
Font: Teleread (6/11/2008)
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada