El passat 3 de març veié la llum l'Estudi sobre l'entreteniment digital 2008, comissionat per Wiggin i realitzat per Entertainment Media Research. L'estudi va ser realitzat al gener del 2008 i presenta una anàlisi de l'entreteniment i l'activitat digital a la Gran Bretanya d'avui dia. A partir d'una enquesta representativa de 1.608 consumidors de la Gran Bretanya d'entre 15 i 54 anys desenvolupa una anàlisi detallada de models de consum de l'entreteniment digital, tendències, preferències i actituds a través a través de totes les formes de l'entreteniment.
Les principals conclusions són:
- 7 de cada 10 pirates diuen que deixarien de piratejar si rebessin un advertiment des del seu proveidor de serveis d'Internet.
- Dins de les 49 activitats d'entreteniment analitzades, Blu-ray experimentarà el major creixement durant el 2008.
- Els consumidors volen xarxes socials de distribució 'pirates' perquè són les principals plataformes de distribució de contingut. En aquest punt val la pena aturar-nos-hi: els usuaris prefereixen aquestes xarxes socials de distribució 'pirates' perquè són millors que les plataformes 'legals', ja que en les 'pirates' troben més fàcilment allò que cerquen; a més, el 64% dels usuaris consideren que pagarien si trobessin allò que cerquen.
- Interès massiu en la programació a la carta (música i humor, especialment) i, també, de franc (el 70% dels enquestats).
- La televisió enegistrada digitalment està afectant seriosament l'abast de la publicitat.
A l'últim, les dades mostren que el 62% dels usuaris manifesten que Internet ha canviat la seva manera a l'hora de comprar revistes impreses (és a dir, quan les compren), mentre que el 18% considera que ara compra menys revistes que abans.
Entertainment Media Research, companyia privada amb seu a Londres i fundada el 1997 per Peter Ruppert, es dedica a la consultoria i recerca sobre el món de l'entreteniment.
Font: nota de premsa de Wiggin (3/3/2008)
L'informe complet es pot descarregar en aquesta adreça
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada