Publicat el
dilluns, de desembre 17, 2007
Els comercials de Simon & Schuster ja disposen del lector digital de Sony
L'editorial americana Simon & Schuster ha començat a donar als seus representants comercials el lector de llibres electrònics de Sony, anomenat The Reader Digital Book (299,99 $), més conegut com a Sony Reader, perquè el duguin en els seus viatges. Els comercials poden descarregar i mostrar als seus clients llibres publicats i originals sense publicar, accedint directament des dels seus ordinadors al lloc web de l'editorial.
Simon & Schuster ha apostat decididament pels llibres electrònics, a l'igual que News Corporation i Harper Collins. La llibreria de llibres electrònics de Sony ofereix en aquests moments un catàleg d'uns 10.000 títols procedents d'aquestes tres editorials.
Per a més informació sobre el lector digital de Sony us remetem a aquest post de Beat.
Font: Publishing Trends (19/11/2007)
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada