El 6 de setembre l'empresa Zinio anuncià el llançament del PPG Group (Grup de serveis per al creixement dels Editors). Aquest grup treballarà directament amb els editors per a integrar i personalitzar programes de màrqueting en línia que ajudin a incrementar i a millorar la distribució dels productes publicats.
Zinio és una empresa nord-americana fundada el 2000 que actualment és líder en la distribució de revistes digitals, el que s'anomena quiosc digital. Disposa de 12 quioscs personalizats per àrees geogràfiques (entre les quals l'estat espanyol) i també d'un portal de llibres de text. Ara, amb el nou servei, incrementa la seva oferta d'assessorament de màrqueting envers els editors.
Zinio ofereix un quiosc digital obert els 365 dies de l'any les 24 hores, accessible des de qualsevol punt del món perquè els lectors puguin comprar les seves revistes favorites en qualsevol moment, estiguin on estiguin. A més ofereix el programari gratuit (Zinio Reader) per a poder llegir, arxivar i compartir les revistes favorites. L'empresa argumenta com a punts forts del seu servei: lliurament instantani en qualsevol lloc del món, rebre revistes abans que surtin al quiosc, accés a un món de revistes des de casa, estalvi fins a un 50% sobre les subscripcions, interactivitat i flexibilitat, lectura sense necessitat d'estar connectat a internet, possibilitat d'arxivar les revistes sense ocupar espai físic a casa, realitzar cerques, protegir els boscos llegint en format digital.
Els números de Zinio, segons la pròpia empresa, són: més de 1.700 títols de revistes de 350 editorials; més de 160 llibres de text; 3.000.000 de subscriptors; base de dades d'1 milio de compradors de revistes disponibles per a màrqueting creuat; Zinio ven el 81% de les 200 revistes més venudes als Estats Units. Els principals partners editors de Zinio inclouen Hearst, IDG, Gruner + Jahr, Hachette Filipacchi, IPC Media, Mariah Media, McGraw-Hill, The National Magazine Company, Playboy Enterprises, Primedia, Rogers Publishing, Transcontinental Media, World Publications, i Ziff Davis. Zinio té oficines a San Francisco i a Nova York amb nombroses franquícies arreu del món.
Zinio és una empresa nord-americana fundada el 2000 que actualment és líder en la distribució de revistes digitals, el que s'anomena quiosc digital. Disposa de 12 quioscs personalizats per àrees geogràfiques (entre les quals l'estat espanyol) i també d'un portal de llibres de text. Ara, amb el nou servei, incrementa la seva oferta d'assessorament de màrqueting envers els editors.
Zinio ofereix un quiosc digital obert els 365 dies de l'any les 24 hores, accessible des de qualsevol punt del món perquè els lectors puguin comprar les seves revistes favorites en qualsevol moment, estiguin on estiguin. A més ofereix el programari gratuit (Zinio Reader) per a poder llegir, arxivar i compartir les revistes favorites. L'empresa argumenta com a punts forts del seu servei: lliurament instantani en qualsevol lloc del món, rebre revistes abans que surtin al quiosc, accés a un món de revistes des de casa, estalvi fins a un 50% sobre les subscripcions, interactivitat i flexibilitat, lectura sense necessitat d'estar connectat a internet, possibilitat d'arxivar les revistes sense ocupar espai físic a casa, realitzar cerques, protegir els boscos llegint en format digital.
Els números de Zinio, segons la pròpia empresa, són: més de 1.700 títols de revistes de 350 editorials; més de 160 llibres de text; 3.000.000 de subscriptors; base de dades d'1 milio de compradors de revistes disponibles per a màrqueting creuat; Zinio ven el 81% de les 200 revistes més venudes als Estats Units. Els principals partners editors de Zinio inclouen Hearst, IDG, Gruner + Jahr, Hachette Filipacchi, IPC Media, Mariah Media, McGraw-Hill, The National Magazine Company, Playboy Enterprises, Primedia, Rogers Publishing, Transcontinental Media, World Publications, i Ziff Davis. Zinio té oficines a San Francisco i a Nova York amb nombroses franquícies arreu del món.
Font: Zinio (6/9/2007)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada