Publicat el
dimecres, d’agost 08, 2007
Blurb consolida la seva expansió internacional
Blurb, empresa nord-americana d'edició de llibres a la carta a través d'Internet, ha anunciat la posada en marxa de noves opcions d'enviament i de comerç electrònic per a facilitar la seva expansió comercial internacional. Al juny, Blurb comunicà la seva aliança amb un proveïdor de serveis d'impressió dels Països Baixos per a millorar el seu servei a la Unió Europea, i al juliol l'empresa anuncià l'ampliació del seu servei a 12 nous països de la resta del món, com ara Rússia, Filipines i l'Argentina. Segons l'empresa, quan un usuari fa una comanda per internet, els seus llibres li són lliurats en un termini d'entre 7 i 10 dies laborables.
Segons Eileen Gittins, fundadora i presidenta de Blurb, «el nombre de clients de Blurb continua augmentant amb rapidesa en tot el món». Per a Gittins «l'edició de llibres ha de ser assequible i senzilla i estar a l'abast de tothom», i «gràcies a les darreres millores, cada vegada hi ha més persones que poden editar un o diversos llibres i compartir-los en paper o en línia des de qualsevol lloc del món».
Per a editar un llibre amb Blurb, cal descarregar-se prèviament el programari gratuït BookSmart™ del lloc web de la companyia, que ofereix un gran nombre de plantilles predissenyades. El format i la tipologia de llibres que gestiona és variat (des de blocs a llibres de només text, fotografies, etc.).
Font: Blurb (31/7/2007)
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
1 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada