L'empresa Nielsen/Net Ratings, una de les companyies més grans que mesura el tràfic de la web està revisant el seu sistema de càlcul de rànquing de pàgines web més visitades. El rànquing basat en el nombre de pàgines visitades pels usuaris és el més emprat durant anys, però l'empresa el comença a substituir pel del temps en què els visitants estan connectats als llocs. Els serveis com el vídeo en línia i altres noves tecnologies fan menys significatiu el nombre de visites per pàgina. Per exemple, Google, que per pàgines vistes és en el tercer lloc del rànquing veu com cau al cinquè lloc si es mesura el temps en què els usuaris estan connectats a les seves pàgines web.
Font: The New York Times (10/07/2007)
Publicat el
dimarts, de juliol 10, 2007
Nielsen revisa el seu indicador de rànquing de pàgines web
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada