Publicat el
divendres, de novembre 18, 2011
Random House UK crea un segell de relats curts en format digital
El grup editorial Random House UK ha anunciat (18/11/2011) la creació de Storycuts, un nou segell dedicat a la publicació de relats curts en format digital. En el moment del llançament (no especifiquen quan, caldrà seguir aquest anunci) oferiran 150 títols que inclouen 243 històries curtes. Els llibres, que es podran descarregar des de les llibreries virtuals d'Apple, Amazon i Kobo, es vendran a un preu que oscil·la entre 0,99 lliures, si contenen una sola història, fins a £3.99, si m'inclou unes quantes, però el preu més habitual serà una lliura. El catàleg inclou autors consagrats com ara Alice Munro, Joanne Harris, John Grisham o Julian Barnes, provinents dels diversos segells que componen el grup, però en una segona fase també publicaran autors que no havien publicat abans a Random.
Storycuts no és el primer projecte d'aquest tipus en llengua anglesa, sinó que s'afegeix a una tendència iniciada en l'àmbit de l'autoedició amb iniciatives com ara The Faber Academy, The Short Story, Shortfire Press o Kindle Singles, que vàrem comentar en aquest post, entre d'altres.
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada