Publicat el
divendres, d’octubre 22, 2010
Fnac llança un llibre electrònic amb marca pròpia, el FnacBook
La cadena francesa Fnac ha llançat un llibre electrònic amb la seva marca, el FnacBook, que estarà disponible a França a partir del novembre al preu de 199€. El dispositiu té connectivitat 3G (gratuïta en territori francès) i també WiFi. Té pantalla tàctil capacitativa de 6 polzades, pesa només 240 grams, té una autonomia de 15 hores i memòria interna de 2G (ampliables mitjançant targetes microSD) amb capacitat per emmagatzemar uns 2.000 llibres. El dispositiu, que suporta els formats ePUB, TxT, Adobe PDF, JPEG, PNG, BMP, MP3, HTML, es podrà sincronitzar amb PC i Mac.
FnacBook està fabricat per l'empresa francesa Sagem Wireless que també ha creat el dispositiu Oyo, de característiques similars al FnacBook però sense WiFi. Per cert que ja ha començat la prevenda d'Oyo a Alemanya a través del portal Thalia, i a França a través de les llibreries Chapitre, al preu de 139€.
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada