Publicat el
dimarts, de setembre 14, 2010
Kindle versus iPad, de tu a tu en un anunci
Uns presentem aquí el nou anunci de Kindle, que mostra de manera molt simple i amb gràcia els avantatges del llibre electrònic. Una dona i un home llegeixen sobre els seus dispositius vora una magnífica piscina. Mentre ella llegeix tranquil·lament una novel·la, l'home amb prou feines pot veure alguna cosa més que la seva cara reflectida en el seu iPad. Aleshores li pregunta estranyat com s'ho fa per poder llegir a plena llum del dia, i ella li explica amb aires de suficiència que és un Kindle i que només li ha costat 139 dòlars. Ui, allà on fa més mal.
Beat, Observatori de l'edició digital, és un blog/web (www.beat.cat) sobre les tecnologies de la informació i la comunicació en el món de l'edició. És una proposta de Iolanda Bethencourt i Josep Maria Vinyes. Us animem a participar-hi i a col·laborar-hi amb els vostres comentaris, suggeriments i articles (beat@beat.cat).
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada